ITR (Discipel Programma)

Een 1 op 1 Traject wat je helpt om te groeien als Discipel van Christus.

Waar staat ITR voor?

ITR staat voor Increase, Teach en Reachout. Dit zijn 3 onderdelen die hieronder uitgebreid word uitgelegd.

Wat kun je verwachten bij ITR?

ITR bestaat uit ''ITR Gesprekken''. In deze gesprekken behandelen we dingen die jij nodig hebt, denk hierbij aan: Uit een depressie komen, angst overwinnen, van drugs afkomen, zelfverwonding overwinnen, trauma verwerken, afvallen, discipelt worden (dus intiemer leven met God en er ook naar handelen). Niks is gek genoeg want God heeft een oplossing! 

Wat kost ITR?

ITR kost je niks! Jezus heeft het namelijk al betaald aan het kruis! Wij (Beau, Christine, Li en Aurelio) leven fulltime voor de bediening, dus we zouden het erg waarderen als je iets wilt geven dit kan altijd via de GEEF pagina.

Meld je hier aan voor ITR

Goed om te weten! Wij willen een veilige plek zijn voor iedereen, dit betekend dan ook dat we er soms voor kiezen om je af te wijzen dit kan dan liggen aan hoe vol het is op dat moment en of we de juiste zorg kunnen bieden, maar weet ook: God geneest!

Increase

Iemand die opzoek is naar zijn/haar identiteit in Christus heeft aandacht nodig en begeleiding.

Dit is wat wij noemen versterken. Versterken betekent iemand sterker maken; standvastiger.

In deze fase gaan we elkaar leren kennen; door Gods woord en de samenkomsten en de 1 op 1 gesprekken, relatie bouwen, trainen, dingen verwerken, overwinnen en nog veel meer.

Sprekers worden op Vrijdagen uitgenodigd om jou te bedienen en gaan met jou kijken naar thema's als: genezing, bevrijding, vergeving, verzoening en zoveel meer. Ideaal om daarna nog meer te ontdekken van Jezus!

Teach

Na de increase fase ga je door in een proces van karaktervorming.

Want iemand die altijd wilt blijven leren uit het woord van God, die maakt impact op levens van anderen.

Door dit proces leer je om een verschil te maken op de plekken waar je komt.

Ook gaan we ontdekken wat je talent is en hoe je dit kan toepassen!

Hier leer je ook om te bewegen in de 'gewone' wereld als kind van God en discipel van Jezus.

Reach Out

Jezus leert ons om alles door te geven wat hebben ontvangen:

 '' U hebt het voor niets ontvangen, geef het voor niets.'' Mattheüs 10:8.

 

In deze fase ga je uitstappen in geloof en ga je je talent gebruiken en proberen we je zo goed mogelijk door te connecten zodat jij je talent kan gaan gebruiken voor God zijn koninkrijk!

Dit kan zijn: optredens doen, videos maken, mee gaan naar (jeugd) diensten om te getuigen van Jezus, zelf een GoGroup starten of gewoon een lokale gemeente joinen, kortom God's talent gebruiken die Hij aan jou heeft gegeven.

 

Je gaat dus toepassen wat je hebt geleerd en wat Jezus ons vraagt om te doen:

''Ga dan heen, onderwijs al de volken, hen dopend in de Naam van de Vader en van de Zoon en van de Heilige Geest, hun lerend alles wat ik u geboden heb, in acht te nemen.'' Mattheüs 28:18-19

Maak kennis met ons team

Achter elke ITR die wij bieden staat een toegewijd team van professionals, die elk hun unieke expertise en enthousiasme inbrengt in de gogroup.

Referenties

''Beau heeft mij via ITR erg bemoedigd, het mooiste vind ik dat God hem dingen laten zien (profetetische beelden) die zeer van toepassing zijn tot herstel, ook vind ik dat Beau goed nadenkt over zijn woorden en dat ze opbouwend zijn, echt iets wat een mens nodig heeft in een fase van herstel.''

Sjoerd

"ITR helpt mij om dichter bij Jezus te komen, Zijn stem te verstaan en Hem uit te nodigen in mijn gebrokenheid en hierin Zijn liefde en genezing te mogen ontvangen."

Bartel